5
(4)
4.9/5 - (41 votes)

פסיכולוגיה ומהפכת התעסוקתיות

פסיכולוגיה ומהפכת התעסוקתיות - דרור דרשן

פסיכולוגיה ומהפכת התעסוקתיות

"פסיכולוגיה ומהפכת התעסוקתיות" נכתב בעקבות הצלחתם של שני ספרי העיון "זרמים בפסיכולוגיה במבט עכשווי" ו"עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים" שנרכשו על ידי למעלה מ-50 מכללות ואוניברסיטאות בארץ ובעולם.  

במהלך השנים האחרונות התעורר צורך בקרב אירגונים ווועדי עובדים במדריך יישומי המשלב בין העקרונות הפסיכולוגים שהובאו בספרי העיון, לבין הפרקטיקה בשטח. האדם העובד בעידן המודרני, החל במסע אישי של חיפוש אחר דרכים להשגת סיפוק והגשמה בעבודה, ויצירת תנאים שיאפשרו זאת. מתוך כך נולד ספר ייחודי זה.

הספר כתוב בהומור ובחן. לצד ההסברים התאורטיים והסיפורים שכל עובד יזדהה איתם, המחבר משלב בסוף כל פרק כלים מעשיים והדרכה לתירגול. 

 

על גב הספר...

משחר ההיסטוריה של האנושות ניצבו לפניה אתגרים רבים. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שנאלצת האנושות להתמודד איתו הוא אתגר העבודה. האִמרה "אדם לעמל יולד" נוכחת באופן משמעותי ביותר בחיי היום־יום של האדם. העולם המודרני פתח לאנושות אפשרויות בלתי מוגבלות למימוש עצמי ולהשגת תחושת סיפוק בעבודה. ככל שהשתכלל העולם, ואפשרויות התעסוקה שנפתחו הלכו והתרבו, גדל גם הצורך בהתאמת אופי העבודה לאדם, ובמימוש רצונו להגיע להגשמה עצמית במקום העבודה.

הספר מנסה לגעת בנושא חשוב זה. מטרתו היא לתת כלים מעשיים שמסוגלים לסייע לכל אדם ליצור סביבת עבודה שתביא אותו להרגיש הגשמה, חיוניות וסיפוק במקום עבודתו. לצד הכלים המעשיים. בתחילת כל פרק מובא הסבר תאורטי קצר המאפשר להבין את העקרונות הפסיכולוגיים של האדם העובד, ולהבין את התהליכים הפסיכו־חברתיים שהתרחשו בחברה המודרנית מראשית דרכה ועד היום. כמו כן, משולבים בו סיפורים משעשעים המתובלים בהומור ובדוגמאות מוחשיות. לאור מחקרים ומקרים שהצטברו לאורך השנים ומתוך ניסיונו רב השנים של המחבר.

עותק מודפס ניתן לרכישה בחנויות נבחרות כגון ע-ברית, Bookme, "דני ספרים" וב-Amazon.

עותק דיגיטלי ניתן לרכישה באתר ע-ברית, בסטימצקי ובגטבוקס.

פסיכולוגיה ומהפכת התעסוקתיות

דרור דרשן

פסיכולוגיה והמהפכה התעסוקתית
פסיכולוגיה והמהפכה התעסוקתית

מהביקורות:

"כלי עזר מצטיין, הכתוב בהומור ובחן, המשלב הבנה מעמיקה באשר לצרכיו של העובד בעידן המודרני, ומציע כלים יישומיים שנחקרו והוכחה יעילותם... ספר חובה לעובד ולמעסיק המבקשים להביא למיטוב הרגשתו וביצועיו של העובד במקום עבודתו..."

עד כמה אהבת את הספר?

הקלק כאן כדי לדרג

דרוג ממוצע 5 / 5. מספר הצבעות: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.